گم شدم تا ته خیال و یه کوچه ترانه
گم شدم تو خلوت ذهنم و یه تاریکی محض
گم شدم ، طوری که دیگه هرگز پیدا نمیشم
هرچقدرم که بگردی دیگه اون "حوا" نمیشم
من یه حوای مُردَم ، یه حوا که تو دوری یخ زد
سعی نکن دنبالم بگردی من دیگه مثل قبل نمیشم
من شدم یه حوای برفی ، که دیگه خامت نمیشم
+یاد یک ترانه دیوانه ترم کرد....
+بگذارید مانند قبل خیالی نباشد ... از دست روزگار
نکته اول در انتخاب مدل کیف و کفش 93 : به هنگام انتخاب مدل کفش باید از راحتی آن مطمئن شوید و پیش از انتخاب به مدل، طرح و رنگ آن دقت کنید که قرار است کفشتان را در چه موقعیت زمانی و مکانی استفاده کنید. اگر در طول روز و در ساعات کاری میخواهید آن را به پا کنید، به سراغ مدل کفشهای راحت با پنجههای گرد یا مربع با پاشنههای کوتاه بروید.
نکته دوم در انتخاب مدل کیف و کفش سال ۹۳ : اگر در محل کار مجبور به پوشیدن کفشها و لباسهای رسمی و اداری نیستید، کفشهای اسپرت را انتخاب کنید. اما اگر برای موقعیتهای رسمی میخواهید کفش بخرید، بهترین گزینه برای شما کفشهای چرمی به رنگ تیره است.
نکته سوم در انتخاب مدل کیف و کفش سال ۹۳ : بهتر است کفشهای ساده چرمی و اسپرت را در طول روز استفاده کنید و کفشهای کلاسیک را در میهمانیهای عصر و شب به پا کنید.
نکته چهارم در انتخاب مدل کیف و کفش سال ۹۳ : مدل کفشهای چرمی و پارچهای را میتوان با هر رنگ کیفی همراه کرد و حتی پوشیدن کفشی به رنگ متضاد با رنگ کلی پوشش میتواند به شما ظاهری جوانتر دهد.
نکته پنجم در انتخاب مدل کیف و کفش سال ۹۳ : زمانی هماهنگی میان کیف و کفش از لحاظ جنس و رنگ نکته بسیار مهمی در پوشش افراد بود اما طی سالهای گذشته و شروع بیقاعدگی در دنیای مد، این قاعده به ویژه در پوشش خانمها تا حد زیادی زیر پا گذاشته شد. البته با وجود این بیقاعدگی هنوز پوشیدن کفشهای کلاسیک و رسمی با کیفهای اسپرت و برعکس پسندیده نیست.
نکته ششم در انتخاب مدل کیف و کفش سال ۹۳ :در صورتی که کیف و کفش شما رنگ متفاوتی دارد، برای مثال کفش صورتی و کیف کرم دارید، میتوانید یک گل کوچک یا سنجاق تزئینی به رنگ کفش خود به کیفتان بیاویزید و به این ترتیب، در یک نگاه هماهنگی ایجاد کنید.
نکته هفتم در انتخاب مدل کیف و کفش سال ۹۳ : در صورتی که قد کوتاهی دارید، از پوشیدن کفشهایی که قالب و فرم بزرگ یا لژهای پهن دارند، پرهیز کنید. این نوع کفشها اندام ظاهری شما را نامناسب و بیقاعده جلوه داده و بر عیوب بدن شما انگشت میگذارد.
نکته هشتم در انتخاب مدل کیف و کفش سال ۹۳ : خانمهای مسنتر بهتر است از پوشیدن و به دست گرفتن مدل کیف و کفش به رنگهای زننده و پرتلالو مانند قرمز، بنفش، زرد و سبز خودداری کرده و در مقابل با استفاده از رنگهای ملایمی مانند کرم، سبز سدری، قهوهای و خاکستری، متانت زنانه خود را به رخ بکشند.
ﻣﯽ ﺁﯾـــﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺮﻭﻧﺪ
ﻣﯽ ﺁﯾﻨـــﺪ ﻛﻪ ﻧﻤﺎﻧـــﻨﺪ
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷـــﺪ ، ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻧﺒﻨـــﺪﯼ ﺑﻪ ﺑﻮﺩﻧﺸــﺎﻥ
ﭼﻮﻥ ﻭﻗﺘـــﯽ ﺑﺮﻭﻧﺪ
ﺗﻮ ﻣﯽ ﻣﺎﻧـــﯽ
ﻭ ﺩﻟـــﯽ ﻛﻪ ﺩﯾﮕـــﺮ ، ﺗﺎ ﺍﺑﺪ
ﺩﻝ ﻧﻤﯽ ﺷـــﻮﺩ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ....
خنده ی حلال:)
شنبه ها:کلیمی ها ،در دیر، واسه سلامتی همه دعا میکنن
1کشنبه ها: مسیحیا ،میرن کلیسا در مراسم عشای ربانی
برای همه انسانها آرزوی شادی میکنن
2شنبه ها: زرتشتی ها، به دور آتش برای همگان
آرزوی عشق ونیکی میکنن
5شنبه ها: بودائی ها، میرن به معبد برای صلح جهانی دعا میکنن
جمعه ها: ایرانی ها میرن نماز جمعه واسه نصف دنیا آرزوی مرگ میکنند
از تمامي کساني که به کتابخانه مي آيند، مي خواهيم تا هر گونه انتقاد و پيشنهادي سازنده اي را که جهت بهبود فعاليت کتابخانه و کتابداران دارند، در اين وبلاگ بيان نموده تا در اسرع وقت نسبت به رفع ايرادات اقدام شود.
شما دوستان گرامي مي توانيد، انتقادات خود را نسبت به نوع رفتار و برخورد کتابداران نيز ارسال نماييد.
..........بچينگ پلانت ثابت 30متر بتن تر و 80متر بتن خشك در ساعت............
..........بچينگ پلانت 60متر بتن تر در ساعت با ميكسر وان شفت يك متري ....
......... بچينگ پلانت ثابت 100متر بتن تر در ساعت با ميكسر توين شفت ......
......... بچينگ سيار يا موبايل بچينگ 30متر بتن تر در ساعت ....................
ايستگاههاي بتن سبك و ايستگاههاي بتن ثابت و سيار و پرتابل لطفا براي اطلاعات بيشتر با شمارههاي
04112466500------09144112639----==09128011258 تماس حاصل فرمائيد.
از دیروز که این خبرو شنیدم
گنگم . رفتم تو فکر. دارم دیونه میشم
دارم کم میارم. اگه این حرف اتفاق بیوفته
چه بلایی سرم میاد. وای خدا جون حجم بیکسیم
حجم تنهایی زیاد میشه
خدایا توکلم به خودته امیدم به خودته
می دونم بنده هات هیچ کاره ان
من دارم تقاس پس میدم
من دارم نتیجه غفلتمو می بینم
خدایا به خدا من از ته ته دلم پشیمونم
خدایا خیلی تنهام
دارم از درد . از غصه خفه میشم
بازم این سال جدیدم دارم با استرس و دلهره شروع میکنم
دلم یه بابای با تعصب با غیرت مهربون دلسوز می خواد
یه بابا که بعد از خدا بگم تکیه گاهمه
خبری نیست
خبری نیست......
خدایا دارم غرق میشم
خدایا گم شدم توی دلواپسی ها
خدایا دارم خفه شدم
می دونم می بینی منو
میدونم خبر داری از بیکسی هام
میدونم خبر داری از خیلی چیزا
دلم بی اندازه گرفته
نمیدونم آخرش چی میشه ولی
خدایا خارم نکن
خدایا اگه این اتفاق بیفته دل مامان میشکنه
من بدم من خیلی خیلی بنده ناشکر و بدی بودم
به دل مامان برام ببخش.
نفسم گرفته. دارم برای نفس کشیدم کم میارم
دلم مرقد امام رضا می خواد
دلم محرم و صدای روضه امام حسینو می خواد
دلم آرامش شب جمعه جمکرانو میخواد
خدایا وعده دادی اگه به سر بریده امام حسین (ع)
قسمت بدیم رد نمیشه
خدایا تو رو به سر بردیه امام حسین دستمو بگیر
خدایا ای باخبر از بود نبودم
کمکم کن...
خدایا تحمل این شکستو ندارم
خودت از دردام باخبری
این شکست منو نابودم میکنه
خدایا نه درد عشقه که بگم به کسی ربطی نداره
این اتفاق نهایت شکستنه غرورمه
نهایت سقوطم
چقدر دلم یه جای خلوت دنج می خواد
که ای بغض تو گلمو بشکنم
خدایا تو قسم به مادرمون خانم فاطمه زهرا(س)
لایقم کن به نگاه دوبارت........
خدای درهای باز خدای درهای بسته
مرا ازاین آستانه بگذران...........
در پی صدور فتوای جدید از سوی مفتی سعودی تکفیریهای داعش خودروهای خود را با سرهای بریده تزیین کردند.
به گزارش مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل،با حضورحجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس،قرائتی مشاور عالی رئیس ستادنمازکشور،صالحی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، حجت الاسلام ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل،روسأی واحدهای دانشگاهی ومسئولان ادارات اختتامیه هشتیمن جشنواره نماز دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران دردانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.
حجت الاسلام علی اکبر ناصری دراین مراسم اظهارداشت: اساس وهویت ملکوتی انسان وابسته به نماز وسجود بوده ودر فرهنگ قرآنی عبودیت ونماز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی در بیان اهمیت جایگاه انسان در عالم خلقت بیان داشت: همه موجودات عالم درتسخیر انسان است ،بشر محور جهان بوده و از فلسفه وجودی بالایی برخوردار است.
ناصری گفت: آیات قرآن که اساسنامه دین مبین اسلام است هدف از خلقت انسان را عبودیت وبندگی در برابر خالق هستی می داند.
وی با اشاره به اینکه انسان با عبادت الهی جاودانه می شود،بیان داشت: ضعف، پرخاشگری ودیگر صفات ناشایست جزوطبیعت خاکی انسان است تنها نماز است که به انسان اعتداد می بخشد.
وی گفت: اصل و اساس وجودی ما با سجود است،محال است بی سجود، وجودی باشد لذا وجود خضوع در برابر حق ،ناشی از نماز است.
وی تصریح کرد: ما وجود بی سجود نداریم،وجود همه موجودات عالم براصل سجود استواراست ودربعد عبادی تشریعی، سجود همان عروج است،نماز است که روح انسان را پرواز می دهد .
ناصری با اشاره به اینکه کسی که در سجود دل به خدا دهد همه موجودات هستی را به دید عاشقی خواهد دید اظهارداشت: همه چیز زمانی که برای خدا و خدمت به خلق باشد، جنبه عبادی می یابد، ولی نماز سنبل رسیدن به خداست.
نماینده مردم بابل در مجلس بیان داشت: اولین موقف آخرت نماز بوده ودر نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخورداراست.
این مسئول با اشاره به اینکه نماز در جامعه مظلوم واقع شده است گفت: نمازبه همان اندازه که ازاهمیت بالایی برخورداراست اما متاسفانه به همان اندازه نیز در جامعه مظلوم واقع شده است .
وی تصریح کرد: امروزه مجمع علمی ،دانشگاهی وروحانیت نقش مهمی در خصوص اجرائی کردن فرهنگ قرآنی ونهادینه کردن ارزشهای ناب اسلامی در جامعه دارند.
وی افزود: کسی که خدا واصول سجود که همان نماز است را فراموش کند در خودش غرق شده ودر دنیا بی نام نشان خواهد بود ،انسان بی نماز زندگی بی هدفی را پشت سر خواهد گذاشت .
وی بی دینی را عامل مهم مشکلات دنیای غرب برشمرد واذعان داشت: دنیای غربی به بحران روحی،فکری وارزشی سختی گرفتارشده است ،امروزه سوئیس بهترین کشور اروپا بوده اما بیشترین آمارخودکشی دنیا را به خود اختصاص داده است.
ناصری گفت: باید سجود در محور ومتن زندگی قرار گیرد و این جشنواره می تواند نقش مهمی درترویج ارزشهای الهی واسلامی در بین جوانان وجامعه داشته باشد.
حجه الاسلام قرائتی مشاور عالی رئیس ستادنمازکشورضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در این آئین به دستورا دین اسلام به ویژه پیرامون نماز و جایگاه و اهمیت آن پرداخت و افزود:نماز عشق است،عشق ورزی و برخورد با خداوند سبحان است که انسان به سمت معبود سوق می دهد.
مشاور عالی رئیس ستادنمازکشورگفت:نماز را باید به زیباترین حالت به پا داشت و در جای خودش اقامه شود که همان مسجد خانه خداست.
قرائتی تأکید کرد :کسی که نماز ندارد ارتباط ،تعادل و هویت دینی ندارد،نماز واجب را بایستی به صورت جماعت خواند.
دکتر ابراهیمیان رئیس هشتمین جشنواره نماز دانشگاه های آزاد مازندران نیز اظهارداشت: این جشنواره در نه رشته آغاز به کارکرد ،450 آثار در37 گرایش به دبیر خانه ارسال شد وهنرمندان رشته های خوشنویسی،فیلم، نقاشی،عکس،غرفه آرایی،تحقیق وپژوهش،صنایع دستی،رایانه ووبلاک نویسی آثار خود را به نمایش گذاشتند.
ابراهیمیان با اشاره به اینکه این جشنواره توسط نه گروه داوری شد،گفت: در بخش غرفه آرایی واحد نور رتبه اول، واحد چالوس رتبه دوم ،واحد بابل وسوادکوه مشترکا سوم شدند ،این درحالی است که بابل رتبه نخست آثارارسالی به دبیرخانه را به خود اختصاص داده است.
این مسئول اظهار داشت: به نفرات اول این دوره از جشنواره شش هزار و500 ریال، به نفرات دوم چهارهزارو500 ریال وبه نفرسوم دوهزار و500 ریال اهدا شد ضمن اینکه به نفرات اول تا سوم منتخب دراین جشنواره یک لوح سپاس وتندیس نیز اهدا شد
مولای من:
من نشاني از تو ندارم اما نشاني ام را براي تو مي نويسم
در عصرهاي انتظار به حوالي بي كسي قدم بگذار
خيابان غربت را پيدا كن و وارد كوچه پس كوچه هاي
تنهايي شو كلبه غريبي ام را پيدا كن
كنار بيد مجنون خزان زده و كنار مرداب آرزوهاي رنگي ام
در كلبه را باز كن به سراغ بغض خيس پنجره برو
حرير غمش را كنار بزن مرا خواهي ديد....
با بغضي كويري كه غرق عصاره انتظار است
اَز مـآلِ [دُنیــــآ] فَقــَط یــــِـک چیـــز دارَمــ
"دوســتـَــتـــــ "
دوســتَت دارَمـــ [مِهرَبـــآنــَــم]
من اعترف بحقوقنا لم يذهب فى عقوقنا .
افتخار شیعه؛ جناب شیخ مفید به سند صحیح نقل می فرماید :
حضرت امام هادی علیه السلام در مسجد نزول اجلال فرموده بودند و ابو هاشم جعفری که نزد آن حضرت منزلت داشت به همراه عده ای بر حضرت وارد شدند ، در همین حال به ناگاه جمعی از صوفیه داخل مسجد شدند و حلقه زدند و مشغول ذکر گردیدند. سپس حضرت هادی علیه السلام به طعن و مذمت آنها پرداخت و از جمله فرمایشات ذیل را در این باب ایراد فرمودند :
لا تلتفتوا بهؤلاء الخدّاعين
فانّهم خلفاء الشياطين
و مخرّبوا قواعد الدّين
من اعترف بحقوقنا لم يذهب فى عقوقنا
أورادهم الرقص و التّصدية
و أذكارهم الترنّم و التّغنية
فلا يتّبعهم إلّا السّفهاء
و لا يعتقدهم إلا الحمقا
فمن ذهب إلى زيارة أحد منهم حيّا أو ميّتا فكأنّما ذهب إلى زيارة الشّيطان
و الصّوفيّة كلّهم من مخالفينا
و طريقتهم مغايرة لطريقتنا
و إن هم إلّا نصارى و مجوس هذه الأمة
چگونه است که با وجود این روایت و نظیر آن و مشابه آن که قطعا و یقینا تواتر معنایی را حاصل می کند؛ عده ای ملبس به لباس پیامبر اعظم (ص) ، در کسوت روحانیت، و به نام تشیع ، پس از سال ها مطالعه و فحص و درس و بحث وسال ها عبادت و دعا و مراقبت از نفس، با کنایه های ابلغ من التصریح در آثارشان از صوفیه تجلیل و تکریم می کنند و برخی مشایخ آنها را مورد بزرگداشت قرار می دهند، ؟؟؟؟ آیا این جفای به اهل بیت علیهم السلام نیست ؟؟؟ آیا این جفای به حق نیست ؟؟؟ آیا این مخالف اصل اصیل من اعترف بحقوقنا لم يذهب فى عقوقنا نیست؟؟؟
اعتراض عقلی بنده به تمام آنها این است :
چرا در آثارتان و کتاب هایتان، در سخنرانی و درس هایتان، و... اهل بیت علیهم السلام مهجورند؟؟؟ آثارتان به نام اهل بیت است و به اسم این خاندان است، اما به کام دیگران از صوفیه و عرفاء ، چرا در آثارتان به این مقدار زیاد و بی اندازه به آراء و افکار کسانی استشهاد کرده اید که طریق آنها مخالف طریق اهل بیت علیهم السلام است .
مگر معارف اهل بیت علیهم السلام چه کم داشت که دست گدایی و دریوزگی به دامن مشتی بی اصل ونصب و مجهول الحال دراز کردید . برای اثبات فضل الماس می شود به خاک و گل استناد کرد ؟؟؟ و از خاک و گل شاهد آورد ؟؟؟
چرا قول به وحدت وجود را که در روایات و احادیث اهل بیت علیهم السلام عینا مخالف آن و نقطه مقابل آن مطرح شده مطرح نموده وآن را ترویج می کنید ؟؟؟
چرا موضوع فناء فی ذات الله را که ابدا در مکتب اهل بیت علیهم السلام جایگاهی ندارد این همه در آثار و کتابهایتان و جلسات و مباحثتان به عنوان یک اصل اصیل مطرح می نمایید و سال های سال و قرن های قرن دنبال آن هستید . مگر معصوم نفرمود
قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ ع تَكَلَّمُوا فِي كُلِّ شَيْءٍ وَ لَا تَتَكَلَّمُوا فِي ذَاتِ اللَّه
مگر صدها روایت در نهی شدید در ورود به حوزه ذات الهی نداریم ؟؟؟ پس فناء فی ذات الله چیست ؟؟؟ چرا موضوعی که به قول شما غایت کمال انسان و آخرین منزل بندگی است ابدا توسط اهل بیت علیهم السلام ذکر نشده است ؟؟؟ به چه حقی برخی آیات قرآن را تاویل به این موضوع کرده اید ؟؟؟ مگر ما مجاز به تاویل هستیم ؟؟
گفته می شود بدون استاد کاملی که اسفار اربعه را طی نکرده باشد محال است انسان به کمال برسد، حال سوال این است که امر به این اهمیت را چرا معصوم بیان نفرموده ؟؟؟ چرا در قرآن کریم به تقوای الهی و تبعیت محض از پیامبر و اهل بیت علیهم السلام امر شده ایم ولی در هیچ جای قرآن نیامده است که انسان بدون استاد کامل اسفار اربعه طی کرده !! محال است به کمال برسد ؟؟ مگر قرآن کتاب به کمال رسیدن انسان نیست ؟؟ پس نعوذ بالله چرا باید از چنین مهمی فروگذار کند؟؟؟چرا در فرمایشات نبی مکرم اسلام و آل طاهرینش چنین مطلبی به این مهمی شرح وبسط داده نشده و به عنوان یک اصل اصیل و اجتناب ناپذیر همواره مورد تاکید قرار نگرفته ؟؟؟ به جز آنکه اهل بیت علیهم السلام همواره از وجود مبارک خودشان که وجه الله بودند چنین تعبیری داشته اند و حقیقت هم همین است که انسان بدون راهبری امام معصوم به هیچ جا نمی رسد و گمراه محض است . اما سوال ما این است که چرا در باره غیر معصوم ایشان چنین فرمایشاتی ندارند ؟؟ چنین تبلیغ هایی ندارند ؟؟؟ چنین تاکیدهایی ندارند ؟؟؟
چه خوشحالم چه خندانم چه مستم
در دل بـــــر غــــــــم و غصه ببستم
کــــــرم کـردی مــرادم دادی امشب
خـــــداوندا مــــــن از غمخانه رستم
این جشنواره که با حضور دانش آموزان پايه ابتدائي و اوليا در روز پنجشنبه 15 اسفند در باغ گلشن شهرك پرديس برگزار گرديد در اين جشنواره دانش آموزان در ايستگاههاي مختلف با هم به رقابت پرداختند.
بنام خداوند بخشنده و مهربان
آخرين جلسه قران در سال 1392 در منزل آقاي محمد رضا رحيمي برگزار گرديد
مراسم راس ساعت 5/7 شروع گرديد و تا ساعت 45/8 يكسره ادامه داشت
پس از پذيرائي بمناسبت سالروز حضرت زينب سلام الله مرسم مداحي و زيارت عاشورا توسط آقاي اكبر رستمي اجرا گرديد مراسم ساعت 45/9 به پايان رسيد
اولين جلسه سال 1393 انشاالله در تاريخ 21/1/93 در منزل آقاي حاج احمد نيكزاد برگزار ميگردد
ضمن تقاضاي مغفرت از درگاه احديت براي عزيزانمان كه در طول سال1392 به ديارباقي شتافتند براي دوستان عزيز عيدي پرنشاط وسالي توام با سلامتي وبركت آرزو مينمايم
به اميد ديدار شما خادم القران ( عمو حسن )
حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خطاب به آیتالله شیخ مرتضی حائری :شما ۳۸ مرتبه به زیارت من آمدید من هم ۳۸ مرتبه به بازدیدت خواهم آمد.
« ناقـل آیـتالله العظـمی سیدشـهابالـدین مـرعشی نجـفی(ره) شـب اول قبـر آیـتالله شیـخ مرتـضی حائری قدس سرّه، برایش نماز لیـلة الدّفن خواندم، همان نمازی که در بین مردم به نماز وحشت معــروف است. بـعدش هم یک سوره یاسین قرائت کردم و ثوابش را به روح آن عالم هــدیه کردم،. چند شـب بعد او را در عالم خواب دیدم. حواسم بود که از دنیا رفته است. کنجکاو شدم که بدانم در آن طرف مرز زندگی دنیایی چه خبر است؟!
پرسیـدم : آقای حائری، اوضاعتان چطور است؟ آقای حائری که راضی و خوشحال به نظر میآمد، رفت توی فکر و پس از چند لحظه، انگار که از گذشتهای دور صحبت کند شروع کرد به تعریف کردن… وقتی از خیلی مراحل گذشتیم، همین که بدن مرا در درون قبر گذاشتند، روحم به آهستگی و سبکی از بدنم خارج شد و از آن فاصله گرفت. درست مثل اینکه لباسی را از تنت درآوری. کم کم دیگر بدن خودم را از بیرون و به طور کامل میدیدم. خودم هم مات و مبهوت شده بودم، این بود که رفتم و یک گوشهای نشستم و زانوی غم و تنهایی در بغل گرفتم.
ناگهـان متوجه شدم که از پایین پاهایم، صداهایی میآید. صداهایی رعبآور و وحشتافزا! صداهایی نامأنوس که موهایم را بر بدنم راست میکرد. به زیر پاهایم نگاهی انداختم. از مردمی که مرا تشیع و تدفین کرده بودند خبری نبود. بیابانی بود برهوت با افقی بیانتها و فضایی سرد و سنگین و دو نفر داشتند از دور دست به من نزدیک میشدند. تمام وجودشان از آتش بود. آتشی که زبانه میکشید و مانع از آن میشد که بتوانم چشمانشان را تشخیص دهم. انگار داشتند با هم حرف میزدند و مرا به یکدیگر نشان میدادند. ترس تمام وجودم را فرا گرفت و بدنم شروع کرد به لرزیدن. خواستم جیغ بزنم ولی صدایم در نمیآمد. تنها دهانم باز و بسته میشد و داشت نفسم بند میآمد. بدجوری احساس بیکسی غربت کردم: – خدایا به فریادم برس! خدایا نجاتم بده، در اینجا جز تو کسی را ندارم….
همین که این افکار را از ذهنم گذرانیدم متوجه صدایی از پشت سرم شدم. صدایی دلنواز، آرامش بخش و روح افزا و زیباتر از هر موسیقی دلنشین! سرم را که بالا کردم و به پشت سرم نگریستم، نوری را دیدم که از آن بالا بالاهای دور دست به سوی من میآمد. هر چقدر آن نور به من نزدیکتر میشد آن دو نفر آتشین عقبتر و عقبتر میرفتند تا اینکه بالاخره ناپدید گشتند. نفس راحتی کشیدم و نگاه دیگری به بالای سرم انداختم. آقایی را دیدم از جنس نور. نوری چشم نواز آرامش بخش. ابهت و عظمت آقا مرا گرفته بود و نمیتوانستم حرفی بزنم و تشکری کنم، اما خود آقا که گل لبخند بر لبان زیبایش شکوفا بود سر حرف را باز کرد و پرسید: آقای حائری! ترسیدی؟
من هم به حرف آمدم کـه : بله آقا ترسیدم، آن هم چه ترسی! هرگز در تمام عمرم تا به این حد نترسیده بودم. اگر یک لحظه دیرتر تشریف آورده بودید حتماً زهره ترک میشدم و خدا میداند چه بلایی بر سر من میآوردند.
بعد به خودم جرأت بیشتر دادم و پرسیدم: راستی، نفرمودید که شما چه کسی هستید.
و آقا که لبخند بر لب داشت و با نگاهی سرشار از عطوفت، مهربانی و قدرشناسی به من مینگریستند فرمودند: – من علی بن موسی الرّضا(ع) هستم. آقای حائری! شما ۳۸ مرتبه به زیارت من آمدید من هم ۳۸ مرتبه به بازدیدت خواهم آمد، این اولین مرتبهاش بود ۳۷ بار دیگر هم خواهم آمد.
/************************* INS_LMP_TABLES_FUN ************************************
ÏÑÌ ˜ÑÏä јæÑÏ åÇ ÐÑ ÌÏæá ÇÈÚÇÏ
***************************************************************************************************************/
FUNCTION INS_COMBINATION_FOR_WIDTH_FUN(P_DIMENSA_USAGE_OF LMP_BAS_MIX_DIMENSIONS.BAS_MIX_DIMENSION_ID %TYPE,
P_PROFM_BAS_PRODUCT_FAMILY_ID LMP_BAS_MIX_DIMENSIONS.PROFM_BAS_PRODUCT_FAMILY_ID %TYPE)
RETURN VARCHAR2 IS
BEGIN
INSERT INTO LMP_BAS_MIX_COMBINATIONS
(
bas_mix_combination_id,
flg_active_mixcm,
flg_prod_station_mixcm,
mixdm_bas_mix_dimensa_usage_of,
mixdm_bas_mix_dimension_id,
pcn_yield_q_mixcm,
pcn_yield_w_mixcm,
profm_bas_product_family_id,
qty_prod_rate_mixcm,
statn_bas_station_id)
SELECT LMP_BAS_CONSTRAINTS_SEQ.NEXTVAL,
1,
0,
bas_mix_dimension_id,
P_BAS_MIX_DIMENSION_ID,
0,
0,
profm_bas_product_family_id,
0,
statn_bas_station_id
FROM LMP_BAS_MIX_DIMENSIONS BMD
WHERE BMD.PROFM_BAS_PRODUCT_FAMILY_ID = P_PRODUCT_FAMILY_ID;
RETURN 'INSERT_OK';
EXCEPTION WHEN OTHERS THEN RETURN 'FAILED';
END;
/************************* DEL_LMP_TABLES_FUN ************************************
ǘ ˜ÑÏä јæÑÏ åÇ ÇÒ ÌÏæá ÇÈÚÇÏ
***************************************************************************************************************/
FUNCTION DEL_LMP_TABLES_FUN(P_PRODUCT_FAMILY_ID LMP_BAS_MIX_DIMENSIONS.PROFM_BAS_PRODUCT_FAMILY_ID %TYPE,
P_BAS_MIX_DIMENSION_ID LMP_BAS_MIX_DIMENSIONS.BAS_MIX_DIMENSION_ID %TYPE)
RETURN VARCHAR2 IS
BEGIN
DELETE FROM LMP_BAS_MIX_COMBINATIONS
WHERE mixdm_bas_mix_dimension_id = P_BAS_MIX_DIMENSION_ID
AND profm_bas_product_family_id = P_PRODUCT_FAMILY_ID;
DELETE FROM LMP_BAS_MIX_DIMENSIONS
WHERE BAS_MIX_DIMENSION_ID= P_BAS_MIX_DIMENSION_ID;
RETURN 'DELETE_OK';
EXCEPTION WHEN OTHERS THEN RETURN 'FAILED';
END;
END FRM_FLMP1C10_PKG;
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا حسن رضوانی- معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با مهر با بیان اینکه افزایش حجم پیامکهای تبلیغاتی در آستانه نوروز طبیعی است، اظهار داشت:
من هنوزم هستم K
زیرا خود نیز غمگینند
با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند
زیرا به خود و به عشق خود و حقیقت خود شک دارند
پس دوستشان بدار اگرچه دوستت نداشته باشند
زمستان گذشته است
گلها شكفته اند
و...
زمان نغمه سرايى فرا رسيده است
و تو
اى كبوتر من كه در پشت سنگ ها و شكاف صخره ها پنهان هستى
بيرون بيا و بگذار صداى تو را بشنوم و صورت زيبايت را ببينم
زيرا اكنون ديگر زمستان گذشته است...
برای وارد نمودن کلیپ صوتی می توان از منوی Insert گزینه Movies and Sound را انتخاب کنیم و سپس از زیرمنوی ظاهرشده گزینه Sound From Clip Organizer را بزنیم.
پنل ClipArt که شامل یک لیست از فایل های صوتی است ظاهر میشود.با استفاده از کادر متنی Search For و تایپ کلمات کلیدی مورد نظر خود،نوع خاصی از فایل های صوتی را هم می توان جستجو نمود. همچنین برای مشاهده خصوصیات کلی یک فایل صوتی وشنیدن آن،برروی آیکون مورد نظر Right Click کرده واز منوی ظاهرشده گزینه Preview/Properties راانتخاب می کنیم.فایل صوتی به هنگام ظاهرشدن این کادر محاوره ای به طور خودکار اجرامیشود که البته می توان از دکمه های Stop،Pause،Play استفاده نمود.خصوصیات کلی فایل صوتی در سمت راست پنل دیده می شود.
هنگام بستن این پنجره کادرمحاوره ای باز میشود که در مورد نحوه اجرای فایل صوتی هنگام نمایش اسلاید نمای Slide Show سوال می کند.اگر می خواهید فایل صوتی به طور خودکار اجراشود روی دکمه Automatically کلیک کنید.
روش وارد نمودن صوت به روش بالا فقط از اصواتی استفاده می شود که متعلق به ClipArt باشند ولی می توان آهنگ دلخواه را از روی هارد یا CD وارد اسلایدها نمود.
برای اینکار بعد از انتخاب Movies and Sound از منوی Insert اینبار Sound From File را انتخاب می کنیم سپس آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.آیکون فایل صوتی در اسلاید ظاهر می شود.
برای پخش یک Track از CD در منوی Insert از بخش Movies and Sound گزینه Play CD Audio Track را انتخاب می کنیم.در پنجره باز شده برای مشخص کردن شماره Track و زمان شروع و پایان پخش Track استفاده می کنیم.
همچنین در این پنجره می توان با انتخاب Loop Until Stopped اجرای آهنگ را تا متوقف شدن اسلاید ادامه داد.
توسط گزینه Sound Volume هم می توان صدای آهنگ را به دلخواه کم یا زیاد کرد.
با توجه به ۲ روش گفته شده در بالا روش دوم یعنی Sound From File کاربرد بیشتری دارد و می توان طول آهنگ را مناسب با تعداد اسلایدها تنظیم نمود در صورتی که در روش اول صداگذاری به صورت خیلی کوتاه انجام می شود و روی اسلایدها جریان پیدا نمی کند.
اگر در پنجره باز شده When Clicked انتخاب شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
جواب: با کلیک ماوس آهنگ اجرا می شود.
ضبط فایل صوتی
در مسیر گفته شده در بالا با انتخاب Record Sound پنجره کوچکی باز می شود که دکمه های موجود در این پنجره عملکردی مشابه دستگاه ضبط صوت دارند.
صدای خود را توسط میکروفن ضبط کنید.پس از ضبط فایل صوتی می توانید با کلیک روی دکمه Play صدای خود را بشنوید.برای اضافه کردن این فایل صوتی به اسلاید، روی دکمه ok کلیک کنید.
نکته : فایل های صوتی که در برنامه پاورپوینت استفاده میشوند حتما باید از جنس .WAV باشند
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
FA
تــو بـہ مـَـن هيـچ בِيــنـے نـَבآرے ... هيچــے ..
اَگـہ عــآشـِقـِت شـُבَم ... خــوבَم خــوآســتـَــم ...
اَگـہ هـَمــہ בُنيـآمــو بـآ تــو سـآخــتَـم ...
خـ ـوבَم خــوآســتـَــم ...
اَگـہ بـَعـב اَز رَفــتـَنـِت هـَميــن خيآلـِتــَم بآ בُنيـآ عـَوَض نمـيكـُنـَـم ...
خــوבَم خـ ـوآســتـَــم ...
وَلـے تــو مـَבيــونـے بـہ هـَمـہ كـَسآيـے كـہ بـَعـב از تــو ...
اَز تـَہ دِل بـهــم گـفــتـَن : בوســتـِت בآرَم ...
وَ مـَـن پــوزخـَنـב زَבَم و رَב شــבم ...
چــون בيگـہ ايــن حـَـرفــُ بــآور نمـے كـــنــم ...
( 30 دقیقه + 5 ثانیه فیشر )
به پیشواز نوروز
بوکان
مسابقات در 2 جدول زیر 12 سال و آزاد برگزارخواهد شد.
ظرفیت جدول زیر12سال(30نفر)
ظرفیت جدول آزاد(60نفر)
22 لغایت 23 اسفند ماه 92
تا این لحظه بازیکنانی از شهرستانهای سنندج--تبریز--ارومیه--سلماس--بوکان--تکاب-- میاندوآب--سقز،ثبت نام کرده اند
اطلاعات بیشتر
روحاني اعزامي بعثه مقام معظم رهبري با ابراز اينكه دعا بايد با حالت انابه و گريه و التجاء خوانده شود گفت: خشكي چشم از قساوت قلب است و قساوت قلب از كثرت گناه است و كثرت گناه از حب دنياست.
وي توبه و انابه را عاملي براي تصفيه روح انسان دانست و خاطر نشان كرد: توبه به شبهاي قدر اختصاص ندارد. اگر توبه را به تاخير بيندازيم، دل مي ميرد و دچار قساوت مي شود و افسردگي مي آورد.
حجت الاسلام قائمي با اشاره به روايتي از پيامبر گرامي اسلام اظهار داشت: دلها همانطور كه آهنگ زنگ مي زند، دچار زنگار مي شود و جلاي آن به قرائت قرآن، ياد مرگ و استغفار است.
وي به اهميت استغفار و تاثير آن در رشد معنوي اشاره كرد و افزود: مردي از راه دور خدمت مرحوم آيت الله بهجت رسيده بود؛ با حالت التماس مي گفت كه ناراحتي و گرفتاري هايش زياد است. مرحوم آيت الله بهجت به ايشان گفتند: برو خسته نشو و مرتب استغفار كن.
استاد حوزه علميه با تاكيد بر اينكه استغفار، غم و غصه را از دل مي زدايد گفت: اين نسخه كه مرحوم آيت الله بهجت پيچيد برگرفته از فرمايش پيامبر است كه فرمود «هركس زياد استغفار كند، خداوند او را از هر غم و غصه اي نجات مي دهد».
شروع و پایان کلاسها
قابل توجه کلیه دانشجویان و اساتید گرامی آخرین روز تشکیل کلاسها در سال 92 روز یکشنبه 92/12/25 و آغاز کلاسها در سال جدید روز شنبه 93/01/16 می باشد.
تعداد صفحات : 27