loading...
هدایت
محمد بازدید : 9 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
حالم اصلا خوب نیست

از دیروز که این خبرو شنیدم

گنگم . رفتم تو فکر. دارم دیونه میشم

دارم کم میارم. اگه این حرف اتفاق بیوفته

چه بلایی سرم میاد. وای خدا جون حجم بیکسیم

حجم تنهایی زیاد میشه

خدایا توکلم به خودته امیدم به خودته

می دونم بنده هات هیچ کاره ان

من دارم تقاس پس میدم

من دارم نتیجه غفلتمو می بینم

خدایا به خدا من از ته ته دلم پشیمونم

خدایا خیلی تنهام

دارم از درد . از غصه خفه میشم

بازم این سال جدیدم دارم با استرس و دلهره شروع میکنم

دلم یه بابای با تعصب با غیرت مهربون دلسوز می خواد

یه بابا که بعد از خدا بگم تکیه گاهمه

خبری نیست

خبری نیست......

خدایا دارم غرق میشم

خدایا گم شدم توی دلواپسی ها

خدایا  دارم خفه شدم

می دونم می بینی منو

میدونم خبر داری از بیکسی هام

 میدونم خبر داری از خیلی چیزا

دلم بی اندازه گرفته

نمیدونم آخرش چی میشه ولی

خدایا خارم نکن

خدایا اگه این اتفاق بیفته دل مامان میشکنه

من بدم من خیلی خیلی بنده ناشکر و بدی بودم

به دل مامان برام ببخش.

نفسم گرفته. دارم برای نفس کشیدم کم میارم

دلم مرقد امام رضا می خواد

دلم محرم و صدای روضه امام حسینو می خواد

دلم آرامش شب جمعه جمکرانو میخواد

خدایا وعده دادی اگه به سر بریده امام حسین (ع)

 قسمت بدیم رد نمیشه

خدایا تو رو  به سر بردیه امام حسین دستمو بگیر

خدایا ای باخبر از بود نبودم

کمکم کن...

خدایا تحمل این شکستو ندارم

خودت از دردام باخبری

این شکست منو نابودم میکنه

خدایا نه درد عشقه که بگم به کسی ربطی نداره

این اتفاق نهایت شکستنه غرورمه

نهایت سقوطم

چقدر دلم یه جای خلوت دنج می خواد

که ای بغض تو گلمو بشکنم

خدایا تو قسم به مادرمون خانم فاطمه زهرا(س)

لایقم کن به نگاه دوبارت........

خدای درهای باز خدای درهای بسته

مرا ازاین آستانه بگذران...........


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 770
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 828
  • بازدید ماه : 988
  • بازدید سال : 2,905
  • بازدید کلی : 18,052