loading...
هدایت
محمد بازدید : 9 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
حالم اصلا خوب نیست

از دیروز که این خبرو شنیدم

گنگم . رفتم تو فکر. دارم دیونه میشم

دارم کم میارم. اگه این حرف اتفاق بیوفته

چه بلایی سرم میاد. وای خدا جون حجم بیکسیم

حجم تنهایی زیاد میشه

خدایا توکلم به خودته امیدم به خودته

می دونم بنده هات هیچ کاره ان

من دارم تقاس پس میدم

من دارم نتیجه غفلتمو می بینم

خدایا به خدا من از ته ته دلم پشیمونم

خدایا خیلی تنهام

دارم از درد . از غصه خفه میشم

بازم این سال جدیدم دارم با استرس و دلهره شروع میکنم

دلم یه بابای با تعصب با غیرت مهربون دلسوز می خواد

یه بابا که بعد از خدا بگم تکیه گاهمه

خبری نیست

خبری نیست......

خدایا دارم غرق میشم

خدایا گم شدم توی دلواپسی ها

خدایا  دارم خفه شدم

می دونم می بینی منو

میدونم خبر داری از بیکسی هام

 میدونم خبر داری از خیلی چیزا

دلم بی اندازه گرفته

نمیدونم آخرش چی میشه ولی

خدایا خارم نکن

خدایا اگه این اتفاق بیفته دل مامان میشکنه

من بدم من خیلی خیلی بنده ناشکر و بدی بودم

به دل مامان برام ببخش.

نفسم گرفته. دارم برای نفس کشیدم کم میارم

دلم مرقد امام رضا می خواد

دلم محرم و صدای روضه امام حسینو می خواد

دلم آرامش شب جمعه جمکرانو میخواد

خدایا وعده دادی اگه به سر بریده امام حسین (ع)

 قسمت بدیم رد نمیشه

خدایا تو رو  به سر بردیه امام حسین دستمو بگیر

خدایا ای باخبر از بود نبودم

کمکم کن...

خدایا تحمل این شکستو ندارم

خودت از دردام باخبری

این شکست منو نابودم میکنه

خدایا نه درد عشقه که بگم به کسی ربطی نداره

این اتفاق نهایت شکستنه غرورمه

نهایت سقوطم

چقدر دلم یه جای خلوت دنج می خواد

که ای بغض تو گلمو بشکنم

خدایا تو قسم به مادرمون خانم فاطمه زهرا(س)

لایقم کن به نگاه دوبارت........

خدای درهای باز خدای درهای بسته

مرا ازاین آستانه بگذران...........


محمد بازدید : 8 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
همزمان با سالروز ولادت اسوه صبر و مقاومت کربلا، عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س)، مزار منور سه ساله امام حسین(ع) در شهر دمشق غبارروبی شد
محمد بازدید : 8 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام دوستان عزیز..این داستان جالب رو حتما بخونید و برای کسایی که دوست دارید هم بفرستید یا تعریف کنید..واقعا امیدبخش و زیباست..البته دوست دارم نظر شما رو هم بدونم..منتظرتون نمیذارم..منتظرم!!!
روزی ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﯽ، ﺍﺯ ﻃﺒﻘﻪ ﺷﺸﻢ ﻣﯽﺧﻮﺍهد ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﮔﺮﺍنش ﺣﺮﻑ ﺑﺰند...
ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻭ را ﺻﺪﺍ ﻣﯿﺰند ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺷﻠﻮﻏﯽ ﻭ ﺳﺮﻭ ﺻﺪﺍ، ﮐﺎﺭﮔﺮ ﻣﺘﻮﺟﻪ نمیشود. ﺑﻪ ﻧﺎﭼﺎﺭ ﻣﻬﻨﺪﺱ، یک اسکناس 10 ﺩﻻﺭی به پایین می‌اندازد ﺗﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﺎﻻ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ کند. ﮐﺎﺭﮔﺮ 10 ﺩﻻﺭ ﺭا ﺑﺮمی‌دارد ﻭ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ می‌گذارد ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ کند مشغول کارش می‌شود. ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ ﻣﻬﻨﺪﺱ 50 ﺩﻻﺭ ﻣﯿﻔﺮستد ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ کند پول را در جیبش می‌گذارد!!!
ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺳﻨﮓ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﺭا می‌اندازد ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺳﻨﮓ ﺑﻪ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﮔﺮ برخورد می‌کند. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺮش را ﺑﻠﻨﺪ می‌کند ﻭ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ می‌کند ﻭ ﻣﻬﻨﺪﺱ کارش را به او می‌گوید..!!
ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ، ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﻌﻤﺖ ﻫﺎ ﺭا ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ می‌فرستد ﺍﻣﺎ ﻣﺎ ﺳﭙﺎﺱﮔزﺍﺭ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ. ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺳﻨﮓ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﺑﺮ ﺳﺮمان می‌افتد ﮐﻪ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﮐﻮﭼﮏ ﺯﻧﺪﮔﯽﺍﻧﺪ، ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺭﻭﯼ ﻣﯽﺁﻭﺭﯾﻢ. بنابراین هر ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﻣﺎﻥ ﻧﻌﻤﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺳﯿﺪ ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﭙﺎﺱگزاﺭ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﻨﮕﯽ ﺑﺮ ﺳﺮﻣﺎﻥ ﺑﯿﻔﺘﺪ.(شما چه درسی از این داستان گرفتید!؟)

محمد بازدید : 8 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

در پی صدور فتوای جدید از سوی مفتی‌ سعودی تکفیری‌های داعش خودروهای خود را با سرهای بریده تزیین کردند.

به نظر می‌رسد، برای جنایات وحشیانه داعش که پا را از حیوانیت هم فراتر نهاده، پایانی نیست.
 پس از جنایات داعش در استفاده از کودکان در جنگ سوریه، واداشتن کودکان به جدا کردن سرهای شهروندان سوری از تن‌شان، استفاده از کودکان برای شلیک خمپاره و بازی فوتبال با سرهای بریده شیعیان در سوریه هم اکنون نوبت به سفرهایی تبلیغاتی این گروه جنایتکار با سرهای بریده رسیده است.

در این ارتباط «ابو الایمان المبروک»، مفتی وهابی فتوایی صادر و در آن تزیین خودروهای وهابی‌های تکفیری با سرهای بریده شیعیان و علوی‌ها را مباح کرده و گشت زدن با آنها در کوچه‌ها و خیابان‌ها را دعوتی صریح و آشکار برای نشر اسلام دانسته است.

محمد بازدید : 7 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش مدیر روابط عمومی دانشگاه  آزاد اسلامی واحد بابل،با حضورحجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس،قرائتی مشاور عالی رئیس ستادنمازکشور،صالحی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، حجت الاسلام ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل،روسأی واحدهای دانشگاهی ومسئولان ادارات اختتامیه هشتیمن جشنواره نماز دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران دردانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل  برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر ناصری دراین مراسم اظهارداشت: اساس وهویت ملکوتی انسان وابسته به نماز وسجود بوده ودر فرهنگ  قرآنی عبودیت ونماز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی در بیان اهمیت جایگاه انسان در عالم خلقت بیان داشت: همه موجودات عالم درتسخیر انسان است ،بشر محور جهان بوده و از فلسفه وجودی بالایی برخوردار است.

ناصری گفت: آیات قرآن که اساسنامه دین مبین اسلام است هدف از خلقت انسان را عبودیت وبندگی در برابر خالق هستی می داند.

وی با اشاره به اینکه انسان با عبادت الهی جاودانه می شود،بیان داشت: ضعف، پرخاشگری  ودیگر صفات ناشایست  جزوطبیعت خاکی انسان است  تنها نماز است که به انسان اعتداد می بخشد.

وی گفت: اصل و اساس وجودی ما با سجود است،محال است بی سجود، وجودی باشد لذا وجود خضوع در برابر حق ،ناشی از نماز است.

وی تصریح کرد:  ما وجود بی سجود نداریم،وجود همه موجودات عالم براصل سجود استواراست ودربعد عبادی تشریعی، سجود همان عروج است،نماز است که روح انسان را پرواز می دهد .

ناصری با اشاره به اینکه کسی که در سجود دل به خدا دهد همه موجودات هستی را به دید عاشقی خواهد دید اظهارداشت: همه چیز زمانی که برای خدا و خدمت به خلق باشد، جنبه عبادی می یابد، ولی نماز سنبل رسیدن به خداست.

نماینده مردم بابل در مجلس بیان داشت: اولین موقف آخرت نماز بوده ودر نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخورداراست.

این مسئول با اشاره به اینکه نماز در جامعه مظلوم واقع شده است گفت: نمازبه همان اندازه که ازاهمیت بالایی برخورداراست اما متاسفانه به همان اندازه نیز در جامعه مظلوم واقع شده است .

وی تصریح کرد: امروزه مجمع علمی ،دانشگاهی وروحانیت نقش مهمی در خصوص اجرائی کردن فرهنگ قرآنی ونهادینه کردن  ارزشهای ناب اسلامی در جامعه دارند.

وی افزود: کسی که خدا واصول سجود که همان نماز است را فراموش کند در خودش غرق شده  ودر دنیا بی نام نشان خواهد بود ،انسان بی نماز زندگی بی هدفی را پشت سر خواهد گذاشت .

وی بی دینی را عامل مهم مشکلات دنیای غرب برشمرد واذعان داشت: دنیای غربی به بحران روحی،فکری وارزشی سختی گرفتارشده است ،امروزه سوئیس بهترین کشور اروپا بوده اما بیشترین آمارخودکشی دنیا را به خود اختصاص داده است.

ناصری گفت: باید سجود در محور ومتن زندگی قرار گیرد و این جشنواره می تواند نقش مهمی  درترویج  ارزشهای الهی واسلامی در بین جوانان وجامعه داشته باشد.

حجه الاسلام قرائتی مشاور عالی رئیس ستادنمازکشورضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در این آئین به دستورا دین اسلام  به ویژه پیرامون  نماز و جایگاه و اهمیت آن پرداخت و افزود:نماز عشق است،عشق ورزی و برخورد با خداوند سبحان است که انسان به سمت معبود سوق می دهد.

مشاور عالی رئیس ستادنمازکشورگفت:نماز را باید به زیباترین حالت به پا داشت و در جای خودش اقامه شود که همان مسجد خانه خداست.

قرائتی تأکید کرد :کسی که نماز ندارد ارتباط ،تعادل و هویت دینی ندارد،نماز واجب را بایستی به صورت جماعت خواند.

دکتر ابراهیمیان رئیس هشتمین جشنواره نماز دانشگاه های آزاد مازندران نیز اظهارداشت: این جشنواره در نه رشته آغاز به کارکرد ،450 آثار در37 گرایش به دبیر خانه ارسال شد وهنرمندان رشته های خوشنویسی،فیلم، نقاشی،عکس،غرفه آرایی،تحقیق وپژوهش،صنایع دستی،رایانه ووبلاک نویسی آثار خود را به نمایش گذاشتند.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه این جشنواره توسط نه گروه داوری شد،گفت: در بخش غرفه آرایی واحد نور رتبه اول، واحد چالوس رتبه دوم ،واحد بابل وسوادکوه مشترکا سوم شدند ،این درحالی است که بابل رتبه نخست آثارارسالی به دبیرخانه را به خود اختصاص داده است.

این مسئول اظهار داشت: به نفرات اول این دوره از جشنواره شش هزار و500 ریال، به نفرات دوم چهارهزارو500 ریال وبه نفرسوم  دوهزار و500 ریال اهدا شد ضمن اینکه به نفرات اول تا سوم منتخب دراین جشنواره یک لوح سپاس وتندیس نیز اهدا شد


محمد بازدید : 13 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

مولای من: 

من نشاني از تو ندارم اما نشاني ام را براي تو مي نويسم

در عصرهاي انتظار به حوالي بي كسي قدم بگذار

خيابان غربت را پيدا كن و وارد كوچه پس كوچه هاي

تنهايي شو كلبه غريبي ام را پيدا كن

كنار بيد مجنون خزان زده و كنار مرداب آرزوهاي رنگي ام

در كلبه را باز كن به سراغ بغض خيس پنجره برو

حرير غمش را كنار بزن مرا خواهي ديد....

با بغضي كويري كه غرق عصاره انتظار است


محمد بازدید : 5 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

من اعترف ‏بحقوقنا لم يذهب فى عقوقنا .

افتخار شیعه؛ جناب شیخ مفید به سند صحیح نقل می فرماید :

حضرت امام هادی علیه السلام در مسجد نزول اجلال فرموده بودند و ابو هاشم جعفری که نزد آن حضرت منزلت داشت به همراه عده ای بر حضرت وارد شدند ، در همین حال به ناگاه جمعی از صوفیه داخل مسجد شدند و حلقه زدند و مشغول ذکر گردیدند. سپس حضرت هادی علیه السلام به طعن و مذمت آنها پرداخت و از جمله فرمایشات ذیل را در این باب ایراد فرمودند : 

لا تلتفتوا بهؤلاء الخدّاعين

فانّهم خلفاء الشياطين

و مخرّبوا قواعد الدّين

من اعترف ‏بحقوقنا لم يذهب فى عقوقنا 

أورادهم الرقص و التّصدية

و أذكارهم الترنّم و التّغنية

فلا يتّبعهم إلّا السّفهاء

 و لا يعتقدهم إلا الحمقا

فمن ذهب إلى زيارة أحد منهم حيّا أو ميّتا فكأنّما ذهب إلى زيارة الشّيطان

و الصّوفيّة كلّهم من مخالفينا

 و طريقتهم مغايرة لطريقتنا

و إن هم إلّا نصارى و مجوس هذه الأمة

چگونه است که با وجود این روایت و نظیر آن و مشابه آن که قطعا و یقینا تواتر معنایی را حاصل می کند؛ عده ای  ملبس به لباس پیامبر اعظم (ص) ، در کسوت روحانیت، و به نام تشیع ، پس از سال ها مطالعه و فحص و درس و بحث  وسال ها عبادت و دعا و مراقبت از نفس، با کنایه های ابلغ من التصریح در آثارشان از صوفیه تجلیل و تکریم می کنند و برخی مشایخ آنها را مورد بزرگداشت قرار می دهند، ؟؟؟؟ آیا این جفای به اهل بیت علیهم السلام نیست ؟؟؟ آیا این جفای به حق نیست ؟؟؟ آیا این مخالف اصل اصیل من اعترف ‏بحقوقنا لم يذهب فى عقوقنا نیست؟؟؟ 

اعتراض عقلی بنده به تمام آنها این است :

چرا در آثارتان و کتاب هایتان، در سخنرانی و درس هایتان، و... اهل بیت علیهم السلام مهجورند؟؟؟ آثارتان به نام اهل بیت است و به اسم این خاندان است، اما به کام دیگران از صوفیه و عرفاء ، چرا در آثارتان به این مقدار زیاد و بی اندازه به آراء و افکار کسانی استشهاد کرده اید که طریق آنها مخالف طریق اهل بیت علیهم السلام است . 

مگر معارف اهل بیت علیهم السلام چه کم داشت که دست گدایی و دریوزگی به دامن مشتی بی اصل ونصب و مجهول الحال دراز کردید . برای اثبات فضل الماس می شود به خاک و گل استناد کرد ؟؟؟ و از خاک و گل شاهد آورد ؟؟؟ 

چرا قول به وحدت وجود را که در روایات و احادیث اهل بیت علیهم السلام عینا مخالف آن و نقطه مقابل آن مطرح شده مطرح نموده وآن را ترویج می کنید ؟؟؟

چرا موضوع فناء فی ذات الله را که ابدا در مکتب اهل بیت علیهم السلام جایگاهی ندارد این همه در آثار و کتابهایتان و جلسات و مباحثتان به عنوان یک اصل اصیل مطرح می نمایید و سال های سال و قرن های قرن دنبال آن هستید . مگر معصوم نفرمود

 قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ ع تَكَلَّمُوا فِي كُلِّ شَيْ‏ءٍ وَ لَا تَتَكَلَّمُوا فِي ذَاتِ اللَّه‏

مگر صدها روایت در نهی شدید در ورود به حوزه ذات الهی نداریم ؟؟؟ پس فناء فی ذات الله چیست ؟؟؟ چرا موضوعی که به قول شما غایت کمال انسان و آخرین منزل بندگی است ابدا توسط اهل بیت علیهم السلام ذکر نشده است ؟؟؟ به چه حقی برخی آیات قرآن را تاویل به این موضوع کرده اید ؟؟؟ مگر ما مجاز به تاویل هستیم ؟؟ 

گفته می شود بدون استاد کاملی که اسفار اربعه را طی نکرده باشد محال است انسان به کمال برسد، حال سوال این است که امر به این اهمیت را چرا معصوم بیان نفرموده ؟؟؟ چرا در قرآن کریم به تقوای الهی و تبعیت محض از پیامبر و اهل بیت علیهم السلام امر شده ایم ولی در هیچ جای قرآن نیامده است که انسان بدون استاد کامل اسفار اربعه طی کرده !! محال است به کمال برسد ؟؟ مگر قرآن کتاب به کمال رسیدن انسان نیست ؟؟ پس نعوذ بالله چرا باید از چنین مهمی فروگذار کند؟؟؟چرا در فرمایشات نبی مکرم اسلام و آل طاهرینش چنین مطلبی به این مهمی شرح وبسط داده نشده و به عنوان یک اصل اصیل و اجتناب ناپذیر همواره مورد تاکید قرار نگرفته ؟؟؟ به جز آنکه اهل بیت علیهم السلام همواره از وجود مبارک خودشان که وجه الله بودند چنین تعبیری داشته اند و حقیقت هم همین است که انسان بدون راهبری امام معصوم به هیچ جا نمی رسد و گمراه محض است . اما سوال ما این است که چرا در باره غیر معصوم ایشان چنین فرمایشاتی ندارند ؟؟ چنین تبلیغ هایی ندارند ؟؟؟ چنین تاکیدهایی ندارند ؟؟؟ 



تعداد صفحات : 106

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 2,025
  • بازدید کلی : 17,172