loading...
هدایت
محمد بازدید : 9 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

مرا به میهمانی چشمانت دعوت کن

و برایم گلدانی بیاور

می خواهم دلم را بکارم

تا جوانه بزند

هر گاه که ...

پیچک سبز دلم

تمام خانه ام را گرفت

فریاد خواهم کرد!

نگاه کن!

تمام خانه ام همرنگ چشم توست

 


محمد بازدید : 13 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
۱. تمام اتومات و بدون دخالت دست

۲. قابل تنظیم بودن وزن چانه

۳. تمامی قطعات در تماس با خمیر و نیز بدنه از جنس استینلس استیل

۴. گرد کردن و پیچیدن کامل چانه مشابه حرکات دست چانه گیر

۵. طراحی شده در ابعاد نسبتا کوچک و قابل استفاده در محیط های محدود


محمد بازدید : 15 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس عاشقانه و پیامک های زیبای 19 اسفند 1392


سرخوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد

بی خبر باشی و از دور پیامی برسد
در دفتر عشق زنده نگه داشته ام یاد تو را
از خدا می طلبم زندگی شاد تو را

اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه

یا باش یا برو….
نمیخواهم از دور مراقبم باشی…
از دور دوستم بداری…
باشی اما من در لحظاتم حست نکنم
یا باش یا برو…

اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه

دارم برگ میکشم اما نه سیگار برگ!!!
برگ برگ خاطرات سوخته ام را که داخل سیگارم ریخته ام …

اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه

نوار قلب خاطرات من پر از خط های صافی ست که بی نام تو جان ندارند …

اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه

............


بقیه در ادامه مطلب

فقط نظر یادت نره ها !  این هزار بار


محمد بازدید : 8 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
بمناسبت هفته ی منابع طبیعی طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان آباده و شهر بهمن بیش از  1000اصل نهال در تفرجگاه شهدای شهر بهمن غرس شد.صفی قلی بخشدار مرکزی شهرستان آباده در گفتگو با نفر خبرنگار صداوسیما در شهر بهمن گفت............



محمد بازدید : 12 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)


سریال سیر و سرکه

سریال سیر و سرکه

پخش شده از شبکه دوم

15 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال سیر و سرکه نام و عنوان مجموعه اي است از گروه فيلم و سريال شبكه دو سيما در نوروز 91 شروع شد. این سریال كه به كارگرداني غلامرضا رمضاني و تهيه كنندگي ابراهيم زاهدي فر همزمان با آغاز نوروز 91 از شبكه دو روي آنتن رفت و توانست مخاطبانی را داشته باشد.


قیمت خرید پستی: 7000تومان  

تعداد دیسک: 4

 


محمد بازدید : 5 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

پيامهاي ارسالي به مراکز طرف قرار داد

با توجه به انجام اطلاع رساني به مراکز طرف قرار داد از طريق درج و ارسال پيام در پورتال معاونت درمان، به زودي دسترسي مراکز طرف قرار داد به منوهاي موجود و انجام عمليات مختلف از طريق پورتال معاونت درمان سازمان تامين اجتماعي منوط به مطالعه پيامهاي خوانده نشده خواهد بود.


محمد بازدید : 6 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

تعریف قرار:

 تصمیم قضایی است که از سوی مقام قضایی صالح در طول تحقیقات مقدماتی و در مقام انجام دادن تحقیق و در موارد استثنایی در جریان محاکمه و رسیدگی دادگاه صادر می شود این تصمیم ممکن است ناظر به متهم سایر اشخاص یااشیاء و اموال آنان باشد.

 

انواع قرار:

1- قرارهای اعدادی یا تمهیدی یا شکلی

2- قرارهای نهایی یا ماهوی

1-     قرارهای اعدادی     

        قرارهایی هستند که در راستای آماده سازی پرونده کیفری گردآوری مناسب تر دلایل و در اختیار داشتن متهم می باشد و رسالت و هدف صدور قرارهای اعدادی در جهت تکمیل تحقیقات است و در مواردی جهت احراز بزهکاری یا بی گناهی متهم و در برخی موارد جهت حفظ منافع شاکی و جلوگیری از حقوق احتمالی شاکی می باشد(به عبارت ديگر قاضي با صدور اين نوع قرارها خود را براي صدور راي آماده مي كند).

بعنوان مثال: تمسک به برخی از این قرارها مثل : قرار معاینه یا تحقیقات محلی ،قرار ممنوع الخروج متهم، در جهت حفظ منافع شاکی و جلوگیری از تضییع حقوق احتمالی شاکی می باشد.   

 

2-     قرارهای نهایی    

      قرار نهایی به قراری اطلاق می شود که مقام قضایی پس از خاتمه تحقیقات مقدماتی به منظور اظهار نظر نهایی در خصوص اقدامات معمول و مربوط به موضوع پرونده صادر می کند بدون اینکه به ماهیت پرونده وارد گردد.(قاضي با صدور آنها ديگر اقدام به صدور راي نخواهد نمود.)

قرارهای نهایی عبارتند از:

1- قرار منع پیگرد(تعقیب)

2- قرار موقوفی تعقیب

3- قرار مجرمیت

 

- قرار منع پیگرد: اگر قاضی دادسرا به این نتیجه برسد که متهم عمل انتسابی را مرتکب نشده و دلایل برای توجه اتهام به او کافی نیست قرار منع پیگرد صادر می‌کند و نیز هنگامی که عمل متهم فاقد وصف کیفری است قرار منع پیگرد صادر می‌شود. با مثالی این مطلب را توضیح می‌دهیم.

فرض کنیم نادر به اتهام کلاهبرداری از شرکت بیمه تحت تعقیب قرار می‌گیرد و با بررسی شکایت شرکت بیمه و مدافعات متهم و ... قاضی به این نتیجه می‌رسد که نادر مرتکب این عمل نشده است و یا اینکه نادر به اتهام عدم بازپرداخت بدهی‌اش با شکایت شاکی تحت تعقیب قرار می‌گیرد حال آنکه برابر قوانین، عدم بازپرداخت بدهی جرم نیست.

در هر دو حالت قاضی دادسرا قرار منع پیگرد صادر می‌کند. اما این قرار در هر دو شکل آن از سوی شاکی خصوصی ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ قابل شکایت در دادگاه صالح است اما برای اینکه این حق شکایت متصور باشد باید به نکات زیر توجه داشت:

الف) در صورت صدور قرار منع پیگرد از سوی بازپرس یا دادیار، دادستان نیز باید با آن موافقت کند لیکن در مواردی ممکن است دادستان با آن موافق نباشد که در این صورت اگر قرار از سوی دادیار صادر شده باشد به ناچار مکلف است از نظر دادستان پیروی کند و از نظرش دایر بر منع تعقیب عدول کند و به تعقیب متهم ادامه دهد و چنانچه این قرار از سوی بازپرس صادر شود و دادستان با آن مخالف باشد برای حل اختلاف بین نظر آن دو دادگاه تصمیم گیری می کند. در این حال اگر نظر دادگاه مبنی بر ادامه تعقیب باشد بازپرس مکلف به ادامه تعقیب است.

ب) حق اعتراض شاکی به این قرار هنگامی است که مراحل گفته شده در بند یک به انجام رسیده باشد. یعنی اولاً قرار به تایید دادستان برسد و ثانیا اگر به تایید دادستان نرسید مراحل گفته شده طی شود.

ج) اگر قرار منع پیگرد به علت فقد دلیل باشد و این قرار به هر دلیلی قطعیت پیدا کند دادستان می‌تواند پس از کسب اجازه از دادگاه و در صورت وجود دلایل جدید یک بار دیگر نیز متهم را تعقیب کند.

2- قرار موقوفی تعقیب: همیشه در دادسرا یک اصل وجود دارد و آن این است که اگر متهمی تحت تعقیب قرار گرفت، رسیدگی به اتهام او متوقف نمی‌شود مگر آنکه به موجب قانون توقف تحقیقات ضرورت پیدا کند. برای مثال متهمی که مرتکب خیانت در امانت شده پس از ارتکاب جرم یا در حین تحقیقات فوت کند یا اینکه عمل او مشمول عفو قرار بگیرد و همچنین هنگامی که متهم در زمان ارتکاب جرم دیوانه باشد و ...

در این حالات نیز شاکی حق دارد از تصمیم قاضی صادر کننده قرار به دادگاه شکایت کند. البته همانند قرار منع پیگرد تصمیم قاضی صادر کننده قرار باید به تأیید دادستان برسد و در صورت تایید دادستان متهم حق دارد ظرف پنج روز از تاریخ ابلاغ نسبت به قرار شکایت کند.

3-قرار مجرمیت: چنانچه تحقیقات دادسرا دلالت بر توجه اتهام به متهم داشته باشد قاضی رسیدگی کننده به پرونده با صدور قرار مجرمیت که مخاطب آن دادستان است از او می‌خواهد که با صدور کیفرخواست، متهم در دادگاه، محاکمه شود.

چنانچه دادستان با نظر قاضی صادر کننده قرار موافق باشد پرونده را با کیفرخواست به دادگاه صالح می‌فرستد و اگر با قرار مجرمیت مخالف باشد دو حالت متصور است.

الف) چنانچه صادر کننده قرار مجرمیت دادیار باشد مکلف به پیروی از نظر دادستان است و در این حالت شاکی حق دارد از این تصمیم شکایت کند.

ب) اگر صادر کننده قرار مجرمیت بازپرس باشد و دادستان با آن مخالفت کند دادگاه بین آن دو حل اختلاف خواهد کرد. اگر نظر دادگاه مبنی بر تأیید نظر بازپرس باشد دادستان باید با صدور کیفرخواست متهم را تعقیب کند و اگر مبنی بر تأیید نظر دادستان باشد رأی دادگاه درباره حل اختلاف بین دادستان و بازپرس قطعی است. در این حالت نظر تأیید شده دادستان مبنی بر عدم پیگیری پرونده از سوی شاکی در دادگاه صالح قابل شکایت است.

 


محمد بازدید : 9 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
کتاب،بوستان تزیینی است که گل های آن از سینه بزرگان می روید،از بزرگان سخن می گوید و کلام زندگان را ترجمه می کند.
(حافظ)

محمد بازدید : 7 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

سایپا ۲۳۲ خودرویی جدید است که مراحل طراحی آن در سایپا صورت گرفته و از ظاهری زیبا و همچنین موتور ام ۱۵ و قابلیت­های استاندارد یورو۴ برخوردار است


  این خودرو ۱۵۰۰ سی­سی امکاناتی همچون کیسه ایمنی هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS، سامانه ضد­سرقت، چراغ مه­شکن جلو و عقب و رینگ آلومینیومی دارد. انتظار می رود این خودرو ؛ با توجه به ویژگی های منحصر بفرد آن به عنوان محصولی پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی شناخته شود.

  "رنو ساندرو"(B۹۰) محصول دیگری است که قرار است در روز سایپا رونمائی شود. این خودرو یورو ۴ که قرار است از سال آینده در شرکت پارس خودرو تولید و عرضه شود از موتور ۱۶۰۰ سی­سی با قدرت ۱۱۰ اسب بخار برخوردار است و از دیگر ویژگی های آن می توان به مصرف سوخت ترکیبی هفت لیتر در هر ­صد کیلومتر اشاره کرد.  

  خودرو S۳۰۰ نیز که در سطح خودروهای سدان با بهره­گیری از شش ایربگ و ترمز پیشرفته ABS وEBD­، سیستم ضد سرقت مدرنی برای سرنشینان خود به ارمغان آورده ، دیگر خودرویی است که امروز رونمایی خواهد شد. این خودرو با زیبایی منحصر ­به ­­فرد خود و داشتن امکانات رفاهی چون تهویه مطبوع اتوماتیک، رایانه سفری و سنسور پارک­دنده توانسته است خود را به عنوان یک خودرو خانوادگی و مجهز به امکانات رفاهی با شرایط ویژه به علاقه­مندان معرفی کند.  تولید و عرضه این محصولات در جهت توسعه سبد محصول در گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی شده است.


محمد بازدید : 10 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

در کوچه های سرد وتاریک شهر من


هزاران صدای خوش زنده است


              هزاران گام خسته و برهنه می گذرد ...


در کوچه های سرد وخالی شهر من


صداست که منتظر است ...               خاطره هاهمه تک تک به خواب رفته اند ...


و من ...


هنوز منتظر ، پشت پنجره ی بسته


به انتظار تو نشسته ام ...


باشد که چشمان شرمگینت را دوباره نظاره کنم ...


تعداد صفحات : 106

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 665
  • بازدید سال : 2,582
  • بازدید کلی : 17,729