loading...
هدایت
محمد بازدید : 5 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

درد عجیب فرار کرد و رفت  اونم با بستن شکم بند بارداری و استراحت دکترم هم گفت باید کار سخت نکنم و مراعات کنم واسه خاطر اینکه کارم طوری هست که به سمت جلو خم میشم و با کامپیوتر کار میکنم.خلاصه که خدا رو شکر همه چیز به خیر گذشت. راستش خیلی ترسیده بودم چون من ادم استراحت و این چیزا نیستم. خلاصه که الان هم در رعایت بسر میبرم.

الان در حال خاضر در یه خونه تمییز و خوشگل بسر می برم خونه تکونی تموم شد آخی ... اونم به همت مامان مهربونم بنده خدا اومد آشپزخونه رو خونه تکونی کرد تا سرویس ها رو هم شست و خیلی شرمنده اش شدم. خیلی زحمت کشید من هم همش دراز کشیده بودم و باهاش حرف میزدم. همسر جان هم تراس رو تمییز و مرتب کرد که خدا خیرش بده چقدر همه چی سر و سامون گرفت مخصوصا این ابزارهای خودش که تو تراس هست.

الان یه خونه داریم شاه نداره فرشای شسته پرده های اتو کشیده منظم مرتب و کلی هم دل خوش.

خدا رو شکر این روزها هم داره میگذره و سال جدید میاد خیلی ذوق دارم از عید و این اخرین عید دو نفره مون هست و بعد از ۷ سال زندگی مشترک میشیم ۳ نفره و یه کوچولو اونم از نوع خانوم طلاش میاد پیشمون.

دارم از لحظه استفاده میکنم لذت میبرم از این روزها از کنار هم بودن ها از شوق داشتن کودکم از اینکه توی این  ۷ سال وبلاگ نویسی و مرور خاطراتم چقدر رشد کردم و خیلی خوشحالم که در جا نزدم خیلی شادم که تونستم مدل زندگیمو عوض کنم خیلی خوشحالم که راه درست رو یاد گرفتم و دارم یاد می گیرم.

این یعنی اینکه می تونیم وقتی پدر و مادر شدیم به روش پدر و مادرامون نشیم می تونیم فرق کنیم و این یعنی یه دنیا خوشحالی ...

سپاس از همسرم که کمک کرد که انعطاف پذیر بود که اومد با من و همراه شد و تونست درست فکر کنیم.

سپاس بابت همه ی سلامتی ها بابت اینکه خداوند سایه اش رو روی سر ما حفظ کرده و به شکرانه اش سپاسش می گوییم.

سپاس بابت اون لذتی که به من داد بابت مادر شدن و دختر دار شدن این دقیقا همون حسی هست که روز نامزدی با کیهان داشتم و خدا رو شکر می کنم که زندگیمون رو استحکام بخشید یه وقتایی خیلی لرزید خیلی اما دلمون نیومد از هم دل بکنیم دلمون نیومد تیشه به این ریشه بزنیم و خرابش کنیم . خدا رو شکر واقعا خدا رو شکر.

مرور میکنم وقتی مرور میکنم فراز و نشیب هایی می بینم اما چند سالی هست که زندگیمون به ثبات و ارامش رسیده دوستش دارم زندگیمو همسرمو دخترمو و این خونه ی پر از انرژی رو.

از خدا میخوام همیشه مسیر درست رو روبروی همتون قرار بده.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 949
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,007
  • بازدید ماه : 1,167
  • بازدید سال : 3,084
  • بازدید کلی : 18,231