loading...
هدایت
محمد بازدید : 7 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
عرض سلام و ادب ...

روزهای پایانی سال 1392 را میگذرانیم ...

سالی که اگر اندکی انصاف داشته باشیم باید بگوییم که خیلی خوب بود .

شکر خدا پازلی که به هم ریخته بود کم کم به لطف خدا در کنار هم چیده شد . ان اشاالله تصویری زیبا از این تکه های پازل دیده خواهد شد .

شکرت خدای من ...شکر .

من بنده ی خیلی خوبی نبوده ام ! گاه و بی گاه بد نافرمانی کردم (البته از روی جهل ) !

مثل همیشه ببخش ...

شنیده ام بهترین توبه ترک کردن فعل منجر به توبه است !

سعی کرده ام ... از تو برای ادامه مدد میخواهم ...

امیدوارم سال آینده سالی سرشار از عبادت و بندگی و دیدار باشد ... دیداری که بی شک دلچسب ترین دیدار خواهد بود !

منتظرم ، مهدی جان ...

گاه و بی گاه ، دل ، شدید بیتابت میشود ! حقش نیست به درد  فراقت بسوزد !

هر دردی با بیخیالی آرام می شود جز درد فراق تو (البته برای مبتلایان ایم درد) !

درد فراق جز به دیدار آرام نگیرد ...

خدایا ...

تا ندیده ام آن صورت ماهگونش را ، مرا از این دنیا مبر ...

آرزو دارم حکومت را درک کنم و جز عاشقانی باشم که در رکابش فدا خواهند شد ...

آمین یا رب العالمین ...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 953
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,011
  • بازدید ماه : 1,171
  • بازدید سال : 3,088
  • بازدید کلی : 18,235