loading...
هدایت
محمد بازدید : 5 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
بعد از حرفایی که زدم رفتارت ناامیدم کرد تا چند روز پیش هم منتظر خبری بودم ازت تا بیام اونجا ولی............

اشکال نداره ..... اتفاقا خوشحالم که باعث شدی به خودم بیام و اون فکرا از سرم بره بیرون......

دیگه به نظر قبلی خودم برگشتم ..........

تو خوبی ؟؟؟؟من اینجا تنها خونه گرفتم حوصلم خیلی سر میره....همش اعصابم خرد میشه هی تنهایی و کار و غذا درست کردن...... مامانم به قول خودش داره برام دنبال یه دختر خوب میگرده.....چقد مادرا مهربونن و ساده.....

دیگه اینکه منتظرم حقوق بریزن امروز فردا.... کلی قرض دارم....

الان هم دو روز مرخصی دارم.....زود زود بیا وبلاگ  .....

فعلا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 400
  • بازدید ماه : 560
  • بازدید سال : 2,477
  • بازدید کلی : 17,624