loading...
هدایت
محمد بازدید : 11 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
پنجره را باز نمی کنم
که هوایت به سرم نزند!

تو چه می دانی؟؟
دختری که دیوارها در آغوشش گرفته اند
چقدر پرنده است ؟!!. . .

 

پ ن :هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است که در خیال خودم هنوز بی خیال من نشدی. . .

پ ن :پس این زمستون کی تموم میشه دلم پکید...

پ ن : هر چند بهار هم دردی رو دوا نمیکنه  فقط دلتنگی و بد بیاری من از فصل زمستون به فصل بهار منتقل میشه !

پ ن : خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب؟؟؟


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 2,141
  • بازدید کلی : 17,288