loading...
هدایت

7

محمد بازدید : 9 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

ز: خواهر چه حزبله....؟؟...دو تا تعجب.....اصلا شبیه ت نیس.....92.12.5.....

وا من همیشه حزبلم.....دی...چشمک......همین الان انداختم.......لبخند........13:04......

ز: عین عربا شدی......دی....أهلن و سهلن....دی....

....دی.....درددددددددددد....

ز: الله اکبر....دی....مرگ بر.......مرگ بر........مرگ بر........دی.....تقبل الله حاج خانوم....دی....اهدنا الصراط المستقیم....دی.....یا علی.....دی.....13:09.......

باشه زینب.....ناراحت....

ز: ای وای لبای حاج خانومو.....سه تا دی.....

ز: حاج خانوم؟؟...دی......

..............

ز: راستی موهامو دیدی؟......دی....خروسی؟......دی...

وای چقد خندیدم به موهات.....سه تا دی....سه تا بوس.....ولی قشنگ بود.....تازه انداختی آره؟؟.....

........

تقبل الله حاج خانوم.....دو تا دی.......وای زینب ظهر نمیدونی چقد خندیدم به حرفات.....دی...23:10......

ز: استغفرالله حاج خانوم......خودمم خ خندیدم .......دو تا دی......دیشب ساعت 11 خوابیدم........05:27......92.12.6....

ز: دارم میرم بیرون  یه بار مانتو پوشیدنی ادکلن زدم، یه بار مقنعه سر کردنی....یه بار........آخرین بار مامان داشت نگاه میکرد بعد گفت برو یه بارم کفشاتو پوشیدنی بیارم جلو در بزن.....دی.....وای مردم از خنده......سه تا دی.....92.12.6.....9:41....

دو تا دی...بوس....کجا میری؟......

ز: ....دی....یه جا یه کاری دارم....لبخند....

میدونیم یه جا یه کاری داری.....ناراحت.....درد....دی....باشه برو به سلامت....بوس....

ز:...دی...یه نیمچه کلاسه.....چشمک...

......................................................

باور میکنی من به غیر از تو با کس دیگه نمی حرفم......یعنی اینو جدی گفتما.....باور کن...10:57......92.12.12...

ز: خب حالا منت نذار ، انگار من به غیر از تو با کس دیگه حرف میزنم......صاف...11:00.....

ای جان.....بوس.....منت نمیذارم گلم......دی....بوس....

ز: ببین میتونی مسیج ندی......چشمک.....

وای نه زینب......ناراحت......دیوونه میشم......ناراحت....

ز: خالی بند......دی...

سه تا ناراحت.....باور کن زینب......ناراحت.....جدی گفتم......ناراحت.....

زینو بهت گفتم مامان جونی اومده؟؟....لبخند......

ز: نه.....لبخند.... کی اومده؟....

دیروز یعنی دیشب....لبخند....

ز:آهان...لبخند.....پس سلام برسون به عمه جون......دی....چشمک...

ز:مشکی بگیرم یا سپید؟....دی..92.12.12....19:37.......

گوشی؟......

ز: یس....

نمیدونم.....

میخوای مشکی بگیر......چشمک...19:43....

..................

ز: عشقم، این خطم........چشمک......23:01.....

فدا.....بوس.....با گوشیت به من پز بدی...تحویل نگیری میکشمتاااااااااا، گفته باشم......سه تا دی......23:05....

ز:دو تا دی......اونو گذاشتم شارژ........دی....خیلی سخته باو.......

دی....چی سخته؟؟؟....دی.....

ز: دنگ و فنگ داره.....دی.....

خیلی خوشحال شدم......واقعا مبارکت باشه گلم....دو تا بوس......ایشالا به سلامتی ازش استفاده کنی.....دو تا بوس......راستی چرا مشکی گرفتی به من میگی سفید بگیر بعد خودت میری....؟...ناراحت......23:16.....

ز: قربونت برم.....مرسی.....بوس.....آخه من الان چند ماهه دارم راجع به گوشی ها تحقیق میکنم، تو نت خوندم سفید این گوشی خوب نیس..........قابشو سفید گرفتم.....دی....23:22....

قشنگه؟...دی....

ز: آره پس چی....دی....

بازم مبارکت باشه......بوس.......یادته به من میگفتی پولدارید دیگه؟؟....دو تا بوس.....الان دیگه من باید به تو بگم پولدارید دیگه......دی.....هزار ماشالا....دی....بوس...دی.....23:29....

ز: ....دی...دیگه هرچی پول داشتم دادم رفت......فقط خدا کنه خراب خوروب درنیاد......23:33...

چند شد؟؟...

ز: 615 تومن.....البته دوست عموم بود 40 تومن اینا تخفیف داد....دی....

بازم مبارکت باشه......دو تا دی....بوس.....ایشالا خراب خوروبم درنمیاد......چشمک......

ز: از دست تو...دو تا دی.....ایشالا....لبخند......عمه چیکار میکنه؟....خوبه؟...

مرسی گلم خوبه....بوس....

ز: دیگه نمیشه حموم ببرمش.......دی.......و تو جیب جا نمیشه.....ناراحت......مسیج ها......ناراحت...

...دی...آره دیگه....دی.....و نمیتونی بکوبونیش زمین....دی......


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 806
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 864
  • بازدید ماه : 1,024
  • بازدید سال : 2,941
  • بازدید کلی : 18,088