loading...
هدایت
محمد بازدید : 9 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

برای من دعا کنید

.

برای من که از خودم برون نرفته ام

و دائما اسیر سال ئ ماه و هفته ام

برای من که سالها

بدون درد و غم نخفته ام

برای من که درد خویش را 

به هیچکس نگفته ام

برای من دعا کنید

برای من که روی خوش ندیده ام

برای من که طعم زهر هجر را کشیده ام

برای من که در مسیر عشق خود 

به انتها رسیده ام

برای من دعا کنید

برای من که در جنون فسرده ام

برای من که آرزو به گور خویش برده ام

برای من که مرده ام

برای من دعا کنید

برای من که ناتوان و خسته ام

برای من که شاخه های گل شکسته ام

برای من که دل به هیچ بسته ام

...

برای من که عاشقانه منتظر نشسته ام

برای من دعا کنید

جزیره ی زیبای کیش

92/8/27



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 416
  • بازدید ماه : 576
  • بازدید سال : 2,493
  • بازدید کلی : 17,640