loading...
هدایت
محمد بازدید : 7 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

اي بهتر زجانم

با مني خوبم، يا با دگران

بي قرار مني يا بي قرار  دگران

من به حيرتم

خواهان مني يا خواهان دگران

خود اسير موج سر كش توام

نمي دانم. از آن مني يا دگران

سرنهادم روي شانه هايت

تكيه گاه من است يا دگران

مي گويي در حد پرستش مي پرستيم

من چه گويم: معبود مني يا دگران

بستي پيمان، خشنود شدم.

شگفتا كه با من بسته اي يا دگران

آوخ كه نفهميدم كه معشوق مني

سر اينجاي داري و ســـــــــــــوداي دگران.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 1,985
  • بازدید کلی : 17,132