loading...
هدایت

14

محمد بازدید : 7 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

تغییراتی در خانه اعمال کردم! کمی تمیز کاری و جارو! اما مگر می توان از شر گرد و خاک روی سرامیک های کف خلاص شد؟! باید دستمال به سر ببندم و شال به کمر و به جان کف بیافتم و تا جا دارد بسابم با برق بزند! گرد گیری عمده ای نیز باید انجام گیرد! میز را به روبروی موقعیت زمستانی اش انتفال داده ام! از شومینه دور شده ام و برای ریختن چای دیگر نمی توانم دست دراز کنم و جان فنجان را به لب هایش برسانم! عید در راه است! شاید تی میکر را روی اپن گذاشتم تا نزدیک تر باشد! هوا که گرم تر شود فاتحه شعله ی درون تن شومینه نیز خوانده است. امروز خوب بود! خوب شروع شد، نمی دانم اما چطور ختم خواهد شد! هنوز نتوانسته ام برای انگشتری ها تصمیم درستی بگیرم! امروز به دنبال آیینه و سایر ملزوماتش خواهم رفت! باید به حال گلدان ها نیز فکری کنم! هم از گلدان هایشان خسته شده ام و هم از نامنظمی سایز و طرحشان! دو سبزینه جوان را نیز باید پا بند خاک وسیع تری کنم! دلشان در این دو بطری کوچک می گیرد! غم انگیز است که دو اتاق دارم و از هیچ کدام درست نمی توانم استفاده کنم! از یکی به عنوان اتاق لباس استفاده می کنم و دیگری فقط جعبه هایم را در خود جای داده است! شاید تابستان را با جعبه های باز و نیمه باز و هنوز پلمپ مانده هم اتاق شوم! باید برای لباس ها و رخت آویز های زشت و بد رنگ که دیگر نمی دانم با آنها چه کنم هم فکر بیاندیشم! ریگال های عادی تاب وزن لباس ها را نمی آورند! باید به فکر ساخت چیز مستحکم تری باشم!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 2,274
  • بازدید کلی : 17,421