loading...
هدایت
محمد بازدید : 14 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
این خانه تکانی برای بعضی چیزها بد هم نشد مثلا برای گلدان کریستال که گوشه دکوری خاک می خورد،همان که سه تا گل رز زرد داخلش گذاشته بودم و گفتم این سه تا ماییم!

چیزهایی هم بود گوشه کمد و کابینت که تجربه نشون داده بود به کاری نمیاند و گذاشتمشون دم در و کیسه زباله شفاف بود تا اگر به کار کسی آمد برداردشون.

ولی این وسط یه چیزایی بودند که تا دم در رفتند تا پاگرد و من دودل بودم و لحظه آخر از دور ریزها بیرون کشیدمشون،یه چیزایی که تجربه هم نشون داده بود به کارم نمیاند ولی ارزششون زیاد بود و یا گوشه ای از خاطرات این خانه بودند.

من همش برای بچه های جنگ دعا می کنم برای آنهایی که دلخوشی شان از بهار تنها به گرم شدن خانه های سردشان مربوط میشه نه به مهمانی و کفش و لباس نو،شما چطور؟

http://www.nbcnews.com/news/world/war-leaves-syrian-children-without-adequate-health-care-n48456


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 745
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 803
  • بازدید ماه : 963
  • بازدید سال : 2,880
  • بازدید کلی : 18,027