loading...
هدایت
محمد بازدید : 5 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام ......عنوانو عشقه حال کردید ای ول مغز خودم وقتی نمیدونم عنوانو چی بذارم مجبورم به این گزینه فحش بدم تاروش کم شه دیگه مثل دارکوب نره رو مغزم ...بعله

کم پیدا شدم نگرانم شدید بی معرفت شدم اینا همه رو خودم میدونم راستش هیچ اتفاقی نیوفتاده که بیام براتون تعریف کنم منم مثل همتون مشغول خونه تکونیو خریدو اینچیزا هستم ...چیزی برای نوشتن ندارم از طرفی هم نمیخوام با روز مرگیهام حوصلتونو سر ببرم بخاطر همین ترجیح میدم ساعتها پای نت نشینم وبه کارام برسم ...

راستی اصن حالو حوصله وبو ندارم نمیدونم چرا شبیه قبل شوق ذوق واسه نوشتن ندارم پستاتونو میخونم اما حال کامنت گذاشتن ندارم...

خوب یکم از خودمو حالو روز خودم میگم :اول اینکه همش دارم غر میزنم چون فرشارو از قالیشویی نیاوردن وخونه همچنان بهم ریخته ست اصن تا فرشا رو پهن نکنم خونه سامان نمیگیره این درهمی به شدت اعصابمو بهم میزنه دیگه اینکه تقریبا همه جا رو تمیز کردم فقط مونده اتاق نی نی که همچنان پره آتو آشغاله ....

هنوز تموم خریدامو نکردم مانتو و کفش مونده 2تا کیف جیگیلی خریدم شلوارجین سفید با یه شال مشکی ..دوس دارم مانتو کالباسی بگیرم معلوم نیست شاید مجبور بشم بعد خریدن مانتو یه شلوار دیگه هم بگیرم ممکنه شلوار سفید با مانتوم نیاد .از اینرو به شدت سر درگمم ...خیابوناهم که اینقد شلوغه اصن با خرید مانتو تو این شلوغی مشکل دارم ...

سوم عید هم عروسی پسر داییمه پارچه دادم مادرشوهر جان برام لباس بدوزه یه پارچه آبی نفتی خریدم که روی یه تیکه پشت وجلو حریر مشکی میادوپشتم تا پایین با حریره پوشونده میشه ....میدونید که با اندام من همه چی میاد

بعد قرار بود برم آرایشگاه موهامو رنگ کنم آبجیم رفت تو جلدم گفت بیا رنگ بگیریم خودمون رنگ کنیم دیروز رنگ گرفتیم گذاشتم خوشم نیومد تناژش قرمز شده همه میگن خوبه ولی من که خوشم نیومد باز موندم برم آرایشگاه یا دوباره روش رنگ کنم ...آخه این آرایشگرها هم که قیمت باباشونو از آدم میگیرن پارسال 50تومن پول رنگم شد خودتون حساب امسالو بکنیبد دیگه ..دوس داشتم امسال موهامو لولایت کنم ولی فکر کنم 70-80 تومن میشه اوضاع مالی زیاد نرمال نیست ..هعی روزگار ...لعنت به این قیمت های نجومی...(دخمره ببخشیدا میدونم تو عاشق قیمت های نجومی هستی) خخخخخخخخخخخخ

آهان از طرفیم به شدت نگرانم آخه هنوز پریود نشدم ماه پیش 11شدم وکم کم داشتم میرفتم به اوایل ماه یعنی باید 7-8 میشدم چن وقت گذشته؟خیلی نگرانم حوصله دکتر رفتنو آمپول زدنو ندارم حالا یکی بیاد شایانو بگیره که از خوشحالی تو پوست خودش نمیگنجه ...شماها باور نکنیدا

خیلی اعصابم داغونه انقدر حساس شدم همش دارم گیر میدم به این مرده.. اصن خودمم فهمیدم چه خانم غیر قابل تحملی شدم آخرش این مرده سرم هوو میاره ببین کی گفتم

+خخخخخخخخخخخخخ فرشا تازه رسید کاش حرف پولو میزدم

++الان شایان رفته واسه اون کاری که شنبه گفتم باید حل شه یادتونه؟شنبه افتاد دوشنبه ...مرتیکه گفت حله بیا ...حالا ببینیم چی میشه اگه باز نیوفته چهارشنبه خوبه

+++باز من با آپلود مشکل پیدا کردم هرگز نمیشه عکس خریدامو واستون بذارم ..

جونم براتون بگه الان ساعت 12 ناهار درست نکردم فرشارو باید پهن کنم حموم باید برم نماز بخونم کلاس دارم امروز وکلی کارای دیگه که قبل از کلاس رفتن باید انجام بدم به نظرتون میرسم ؟به نظر خودم که نه ....

یه سوال که خیلی برام جالبه. همتون جواب بدید :کثیف ترین وحال بهم زن ترین کاری که تا حالا با همسرتون کردید چی بود؟

خودم:آقا یه دفعه داشتیم همو بوس میکردیم از اون بوس بی ادبیا تو دهنش تف کردم تا یه ماه با ترسو لرزبوسم میکرد بعد میگفت تو رو خدا تف نکنیا وسطای کار هی مزه مزه میکرد ببینه دهنش طعم تف نمیده خخخخخخخخخخ ...حالا خیلی دلشم بخواد تف منو بخوره غنیمته والا نصیب هر کسی نمیشه ...نمیفهمه که

برم به کارام برسم من پرچونه بای


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 698
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 756
  • بازدید ماه : 916
  • بازدید سال : 2,833
  • بازدید کلی : 17,980