loading...
هدایت
محمد بازدید : 12 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
به نام حق

 

حال خوبی نیست این روزها حالم سرم را گوشه ای از دیوار تکیه میدهم آرام اشک میریزم  به نقطه ای خیره شده ام انگار اما لبخند میزنم میدانی برای چه به آرزوهایی که داشتم میخندم

دیگر کمتر حرف میزنم  کمتر میخندم  کمتر که چه بگویم از هیچ چیز این دنیا لذت نمیبرم  وقتی میگویم هیچ چیز یعنی هیچ چیز دیگه هیچ چیز مرا سر شوق نمی آورد

این روزها گاهی خیره میشوم به کسانی که از ته دل لبخند میزنند ویا از ته دل میخندند حسرتی عمق وجودم را چنگ میزند که کاش منم میتونستم انقدر خوشحال باشم

این روزها سراسر بغضم

این روزها با خودم میگم خدا چه قدر بعضی ها رو دوست داره

این روزها میگم خدایا میشه یکم دوسم داشته باشی خواهش میکنم

این روزها لبخندهام  سرد و بی روح و تلخ شده

این روزها دلم  یه دل  سیر گریه میخواد و یه آغوش که فقط بشنوه حرف نزنه قضاوت نکنه

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا میشه بغلم کنی  نگاه کن ببین چشمام پر اشکه

این روزها حس میکنم  خیلی تنهام  در عین اینکه  همه هستن

این روزها خودم نیستم اون مریم پرشورو نشاط مرده

این روزها خسته ام خیــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خسته

.

.

.

این روزها ...................... این روزها .................. این روزها کاش هیچ وقت نمیومد

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 617
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 675
  • بازدید ماه : 835
  • بازدید سال : 2,752
  • بازدید کلی : 17,899