loading...
هدایت
محمد بازدید : 8 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

سلام  دوستان خرسی من :

 

اول اینکه ببخشید چند ماه غایب بودم.

 

دوم اینکه خیلی بی کار هم نبودم و داشتم برای چند جشنواره کار آماده می کردم .

 

سوم امسال در چند جشنواره کشوری برنده شدم که آخرینش همین هفته پیش بود و من

 

با خانواده چند روزی مهمان شاهین شهری های مهربان بودیم .

 

سومین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان

 

در آن روزها با شاعران بزرگ کودک از جمله دکتر مصطفی رحماندوست ،

 

شکوه قاسم نیا، افسانه شعبان نژاد ، بیوک ملکی ،

 

شاهین رهنما ، مریم اسلامی ، مریم هاشم پور ، مریم زندی

 

ناصر کشاورز ، یحیی علوی فر، آقای باباجانی،  و .......

 

ملاقات کردم .

کلی عکس انداختم که حتما برایتان در وبم می گذارم .

امیدوارم در سال جدید همه شما سالم و دلخوش باشید .

برای من و همه خرس کوچولوهای کشورم دعا کنید

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 975
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,033
  • بازدید ماه : 1,193
  • بازدید سال : 3,110
  • بازدید کلی : 18,257