loading...
هدایت
محمد بازدید : 13 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
تركه تو مسابقه دو دوپینگ میكنه،  ازقضا آخر میشه! رفقاش میپرسن: بابا چرا آخر شدی؟ میگه: آخه نمیخواستم بهم مشكوك شن! ـــــــــــــــــــــ_تركه دكتر رادیولوژیست بوده. به مریضش میگه: توی عكس رادیولوژی شما یه شكستگی توی دنده راستتون دیدم. ولی اصلاً نگران نباشید، با فتوشاپ درستش كردم!! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مامان : پسرم ، من دارم می رم خرید یه وقت به كبریت دست نزنی ها پسر : نه مامان جون من خودم فندك دارم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ؛ـــــــــــ یارو اسم بچه اش رو میزاره »اس ام اس« دوستاش میگن: این چه اسمیه برای بچت گذاشتی؟ میگه : چیه مگه! از پیام که با کلاس تره. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جشنواره فیلم فجر در قزوین: 1 - دو مرد با یک بچه! 2 - دیشب داداشتو دیدم آیدا! 3 - شاخه گلی برای داداش عروس! 4 - من غلام 15 سال دارم! 5 - پسر بچه ای با کفشهای کتانی! _________________________________ به ترکه  می گن با کشمش جمله بساز،میگه: آقا ببخشید کش مش ندارید من  بندازم به این شلوارم ؟ بش میگن بابا با کش و مش نه ، با كيشميش جمله بساز. ميگه : من عموشم تو كيش ميشي ؟ __________________ ترکه با رشتیه دعواش می شه.یه چک می خوابونه زیر گوشش رشتیه هم غیرتی می شه و می گه یا پنج تن !!!بعد ترکه رو بلند می کنه و می کوبه زمین ؟! ترکه پا می شه و می گه : این خیلی نا مردیه! ۶ نفر به یه نفر!!!! ____________________________________ ترکه میخواسته یک کبریت سوخته رو روشن کنه، هرچی میزده کبریت مادرمرده روشن نمیشده. رفیقش بهش میگه: بابا خوب شاید کبریتش خرابه! ترکه میگه: نه بابا،  همین پنج دقیقه پیش روشن شد!!! ____________________________________ ترکه میمیره شب اول قبر 62 تا فرشته میان بالا سرش!!!! میدونی چرا؟ دوتا از فرشته ها سوال میکردن 60 تای دیگه حالیش میکردن!!توسط عقیل
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 2,322
  • بازدید کلی : 17,469