loading...
هدایت
محمد بازدید : 4 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

همیشه توی رویا هام          تو رو اغوش کشیدم من

همیشه واسه لبخندت          به خدا رو انداختم

همیشه عشق من رو تو           زیر پاهات مینداختی

همیشه گرمی دستت          رو به غریبه میدادی

همیشه حکم عشق من          برای من جدایی بود

یا که گرفتن دست هات           توی رویاهایم بود

همیشه یاد تو هستش          توی خاطره های من

یا که پرسه زدن          در شهر غم را میدهد یادم

چی میشد رو یای من          به حقیقت تبدیل شه

یا که عشق محالی ات          برای من ازاد شه

چی میشد این خدای من          به من میگفت ای بنده

بیا اینم همون عشقت          ببین واسه تو در بنده

چی میشد خدای من          من اون کسی رو که میخوام

منو تنها نزاره          من تنهایی رو نمیخوام

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 654
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 712
  • بازدید ماه : 872
  • بازدید سال : 2,789
  • بازدید کلی : 17,936