loading...
هدایت
محمد بازدید : 8 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

چقدر  قلبت  زیباست روزهای زندگی ام گرم میگذردباتو

به گرمی لحظه هایی که تو در آغوشمی با تو گرم  است

و نمیسوزد عشقمان  ای خورشید خاموش نشدنی  همچو

یک رود که آرام میگذرد عشق ما  نیزآرام میگذرد وتویی

سرچشمه زلال این دل ساعت عشقمان تمام لحظه های

زندگیست ثانیه هایی که  پر  از  عطر  و  بوی عاشقیست

ای جان  من  مهربانی و  محبت هایت  وفاداری  و عشق

این  روزهايت  امیدیست  برای خوشبختی فردایت میدانم

همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند مثل یک گل به

پاکی چشمهایت به وسعت دنیای بی همتایت هوای تو را

میخواهم  در این حال دلتنگی امواجی ازیادتورا میخواهم

دردریای خاطره های به یادماندنی همنفسمی ای که باتو

یک  صدا برایت احساسات  عاشقانه ام  را میگویم  حرفی

نمانده جز سکوت  بین من و چشمانت که در این  سکوت

میتوان یک دنیاعشق راخواندچه باشوق میخوانم چشمانت

را  و  چه  عاشقانه  گرفته ایم  دست های  هم   را  گفتی

دست هایم گرم است گفتم عزیزم این  چشمهای تو  است

که مرا به آتش کشیده است همه ی دنیا فریاد عشق ما را

شنیده است هنوز هم نگاهم به نگاهت دوخته است...چقدر

قلبت  زیباست  چه  بی انتهاست قصر عشق  تو و من چه

خوشبختم از اینکه اینجا هستم درکنار تو تویی که برایم از

همه کس عزیـزتــري میخوانمــت  تا دلــم آرام  بمانــد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1057
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 845
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 903
  • بازدید ماه : 1,063
  • بازدید سال : 2,980
  • بازدید کلی : 18,127